1. ZWROT TOWARU
Masz prawo do zwrotu zakupionego towaru w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Nie musisz podawać przyczyny zwrotu jednak będziemy wdzięczni za wszelkie uwagi.
Warunkiem zwrotu towaru jest załączenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Zwracany towar musi bez oznak użytkowania oraz rozpakowania.
Termin zwrotu płatności na konto bankowe wynosi do 14 dni kalendarzowych.
OŚWIADCZENIE
Należy wydrukować i wypełnić formularz zgłoszeniowy,
który wraz ze zwracanym towarem i potwierdzeniem zakupu (paragon, faktura VAT)
trzeba odesłać na adres Firmy (z dopiskiem ZWROT SOGOOD):
Fitness Authority® Sp. z o.o.
ul. Konna 40
80-174 Otomin
2. REKLAMACJE TOWARU
Jeżeli zakupiony towar ma wadę, możesz złożyć reklamację,
w której określisz swoje żądania dotyczące doprowadzenia
towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę)
lub zwrotu całości wpłaconej gotówki.
DRUK REKLAMACYJNY
Należy wydrukować i wypełnić druk reklamacyjny,
który wraz z reklamowanym towarem i potwierdzeniem zakupu (paragon, faktura VAT)
trzeba odesłać na adres Firmy (z dopiskiem REKLAMACJA SOGOOD):
Fitness Authority® Sp. z o.o.
ul. Konna 40
80-174 Otomin
Towar wysyłany do reklamacji powinien posiadać dokładnie opisane reklamowane wady.
Możesz także zgłosić reklamację za pośrednictwem maila (kontakt@sogood.pl), lub telefonicznie: +48 58 347-06-04.
Możesz skorzystać z pozasądowych sposób rozstrzygania reklamacji.
Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji przez Kupującego.
O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy droga mailową.
W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną,
spełnimy wszelkie roszczenia reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.